Ana içeriğe atla

ben güzin ablaymışım meğersem

sevgili bilokcan;
bu ara bizim kızlara bir haller oluyor... (erkeklerde bi değişiklik yok, onlar her zaman mecnun) bahar gelmiş gibi bi leylalar... okula gözlere kalem çekip, rimel sürüp gelmeler arttı, kısacası benim yavrucuklar coşmuş, duygular fevkaladenin fevkinde kabarmış durumda...

tabii bir de serde ergenlik var... nasıl lanet, nasıl iğrenç bir dönemdir o yarebbim!

bu hafta bi tuhaf geçti... salı günü boş günümdü. çarşamba günü okula gider gitmez 3 tane intihar haberi aldım! bir tanesi benim de derslerine girdiklerimden... ama neyse ki hiçbirisi amaçlarına ulaşamamış... biri evde, diğer ikisi de birlikte okulda intihar etmek istemişler. ama bu ikisinin yöntemi öyle komik ki :) kas gevşetici içmiş yavrucaklar... erkeklerin dediklerine göre hafif pelteleşmişler :D te allam yaaa! gülünmeyecek şeye bile güldürüyorlar adamı :D ölücez derken koca okula madara olmuş şaşkınlar...

okulda aşk acısı çeken çekene.. tipleri görmeniz lazım, kızlar sürekli zırıl zırıl :D yanıma dert anlatmak için gelip gidenin haddi hesabı yok (rehber öğretmen mi olsaydım lan?)... mesela bugün bi tanesi yanıma geldi, anlatıyor... dayanamıyormuş, onu her gün okulda gördükçe canı çok acıyormuş.... bir yandan konuşuyor, bir yandan da ağlıyor... insan kıyamıyor da... konuştum gönderdim, ama bu ara takipteyim... bir intihar vakası daha kaldıramaz bu bünye...

güzin ablaymışım ben meğersem... her dertlinin dert ortağıymışım, sıkıntısavarmışım... ama dertle, sıkıntıyla gırtlağıma kadar dolmuşum, kusmak üzereymişim... son olarak, bu güzide yazımı bir duayla noktalamak istiyorum;

allam sen bu yavrucuklarına akıl, fikir ver, süphaneke dinimiz amin!

Yorumlar

Fısıltı dedi ki…
Aynı dert bizde de var bu da mı salgın acaba ?
iki sıpamın ikisi de aşık:P
Allahtan öğretmenlerinin başlarını agrıtmıyorlar gelip bnmkini agrıtıyorlar:P
Allah cümlenin evladına akıl fikir bahşeylesin amin
(bu arada yorum girmesemde tüm yazılar okunuyor :))

iyi geceler...:)
iris dedi ki…
:)) salgın olabilir cidden :D uçuyorlar hepsi :D
ben bana anlatmalarından mutluyum aslında, daha önce çalıştığım okulda da öyleydi, rehberlik servisine gitmez, bana gelirlerdi... ama şimdi bu intihar vakalarından sonra korkuyorum ne yalan söyleyeyim...
biliyorum suskun güvercinim :) ben de öyle, her zaman yorum yazamıyorum ama hep okuyorum ki :)
iyi geceler :)
Fısıltı dedi ki…
intihar işi kötü tabii :( ben benimkilere karşı cinsi begenmelerinin hoş bir şey oldugunu ,bu duygunun güzel ve çirkini ayırt edebilmek için yaradan tarafından bize verildiğinden bahsediyorum. Dikkatli olmalrı konusunda da uyarıyorum yinede :))
zaten küçügünki platonik:))
Allah evlat acısı göstermesin kimseye amin
iris dedi ki…
aile ilgilendiğinde çok nadir yaşanıyor böyle kötü durumlar... uyarman bence çok doğru :D
ayy kuzum benim, platonik hee :) ama onun da ayrı bir güzelliği var ya...
amin canım, amin...
Fısıltı dedi ki…
kızlar çok ısrarcı arkadaşlık teklifi etmesi konusunda ama
bizim anlaşmamız var:)
önce okul sonra erkek arkadaş :))
artık ne kadar sözünü tutabilir bilmiyorum ama
bekleyip göreceğiz :)
iris dedi ki…
eğer anlaşmanız varsa sözünü tutar :) kendimden biliyorum... orta1deydim, çocuklar beni çok rahatsız ediyorlardı, eve falan bile telefon açıyorlar, apartman civarında dolanıyorlardı... babamla erken bir ergenliğe giriş konuşması yaptık ve ben ona söz verdim, 16 yaşımdan önce erkek arkadaşım olmayacak diye... olmadı da :)
güven önemlidir ;)
Fısıltı dedi ki…
bnmkide 6 da:) inşallah sözünü tutar :)

şimdilik bana müsade tam karşımda uyudu bnm sıpa onu yataganı götüreyim
iyi geceler dilerim
iris dedi ki…
iyi geceler efem :)
umarım tutar sözünü... ama ben emin gibiyim tutacağından :)
iris dedi ki…
:)) he ya 16 :)) niye güldün ki absalom :D
absalom dedi ki…
16 ya kadar aday vardı da beklettin mi onu merak ettim :)))
iris dedi ki…
adaylar vardı efem ama kimseyi bekletmedim :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

ara

ilişkilerle ilgili en gıcık olduğum kavramlardan birisi "ara verme"dir. hiç anlamam... bilgisayar mıyız lan biz, kapayıp açtığımızda eski, normal işleyişimize geri dönelim? mesele özlemekse, bunu dillendirmeden bahaneler uydur, görüşme, özle... mesele sorunlarsa konuş, anlat, dinle, çözmeye çalış... bir süre görüşmediğinde sorunlar ortadan kalkacak mı? ama mesele bu değil elbette. ara vermek ayrılığın önsözünü yazmaktır. kolaylaştırmaktır bir nevi... ilişkiye ara verilir, zaman geçer, bu sürede onsuz da yaşanılabildiği keşfedilir, ufak sorunlar göze batmaya başlar; zaman geçer, kişiler geçen zamanda kendilerini ayrılığa alıştırır... sonra birleşilir yeniden, ama kaçınılmaz son kapının eşiğinde beklemektedir... küçük bir kıvılcıma bakar her şey, önsözden sonra, roman da biter...

çöp çocuk ve kibrit kızın aşkı

çeviri I kibrit kız pek hoştu çöp oğlan perişan halde! endamına kapıldı: "ateşlidir herhalde!" kibrit kızla arası aşk ateşiyle doldu. bizim sevdalı oğlan yandı bitti kül oldu. çeviri II çöp çocuk bayılıyordu kibrit kız'a hele çok ateşli duran sevimli hatlarına ama ne kadar sürebilirdi bir çöple kibritin aşkı? çöp çocuk'tan geriye sadece külleri kaldı. canım sıkıldığı zaman tekrar tekrar okuduğum kitaplardandır, istiridye çocuğun hüzünlü ölümü... bu ara şu yazılılardan kafamı kaldırıp da bir şey yapamıyorum... diğer kitaplarım da okunmayı bekliyorlar... hadi dedim bu defa da kafam çok doluyken okuyayım, biraz rahatlayayım :) istiridye çocuğun hüzünlü ölümü, tim burton'ın eseri tabii... gerek çizimleri, gerek şiirleri benim için çok keyifli... ilk basımı ve çevirisi om yayınevinden çıkmıştı... ama maalesef artık om yayınevi olmadığından, o baskıları bulmak çok zor... ikinci basımı ve çevirisi de altıkırkbeş yayınlarından... çeviriler elbette aynı değil, ama yine de

haftanın şarkısı, nazende sevgilim

kaç gündür sürekli bu şarkıyı dinliyorum... takılmış durumdayım... geçenlerde yakın bir arkadaşım, "mutlaka dinlemelisin" diyerek yolladı, o günden beri kopamadım... ben bu şarkıyı nasıl olmuş da bunca zamandır kaçırmışım? bir yandan enstrümantal versiyonu, bir yandan azeri versiyonu, bir yandan bu... türkiye türkçesi versiyonunun sözleri şöyle; değdi saçlarıma bahar gülleri nazende sevgilim yâdıma düştün sevenin bahtına bir güzel düşer sen de tek sevgilim aklıma düştün nazende sevgilim yâdıma düştün gözlerim yoldadır, kulağım seste ben seni unutamam en son nefeste ey ceylan bakışlım, ey boyu beste gurbette sevgilim aklıma düştün nazende sevgilim yâdıma düştün sensiz dağ yoluna çıktım bu seher öksüz kumru gibi güller lâleler "sen niye yalnızsın?" sordular eller gurbette sevgilim aklıma düştün nazende sevgilim yâdıma düştün nazende sevdiğim (azeri türkçesi) azeri versiyonunun (yani aslında orjinalinin) sözleri de sözleri de şöyle (yani umarım :) : değdi saçlarıma bah