Ana içeriğe atla

ara


ilişkilerle ilgili en gıcık olduğum kavramlardan birisi "ara verme"dir. hiç anlamam... bilgisayar mıyız lan biz, kapayıp açtığımızda eski, normal işleyişimize geri dönelim? mesele özlemekse, bunu dillendirmeden bahaneler uydur, görüşme, özle... mesele sorunlarsa konuş, anlat, dinle, çözmeye çalış... bir süre görüşmediğinde sorunlar ortadan kalkacak mı? ama mesele bu değil elbette.

ara vermek ayrılığın önsözünü yazmaktır. kolaylaştırmaktır bir nevi... ilişkiye ara verilir, zaman geçer, bu sürede onsuz da yaşanılabildiği keşfedilir, ufak sorunlar göze batmaya başlar; zaman geçer, kişiler geçen zamanda kendilerini ayrılığa alıştırır... sonra birleşilir yeniden, ama kaçınılmaz son kapının eşiğinde beklemektedir... küçük bir kıvılcıma bakar her şey, önsözden sonra, roman da biter...

Yorumlar

absalom dedi ki…
ara veripte hakkaten birleşen birileri varmı carmen?
hahahaa ben tanımadım valla...

ara verelim demek,
senle bu ilişki olmaz minnoşum...
kırmakta istemiyorum şimdi iyi kötü paylaştık bişiler.
kibarca şutlayım ayıp olmasın...

demektir benim için...

:))
iris dedi ki…
ben de hiç rastlamadım absalomcuum :)
abuk bir kavram şu "ara", valla demesinler bana, lafı çarpıp ayrılırım direkt :D
eserce dedi ki…
Adam gibi niye söylemezlerki , sanki olduğu gibi söyleseler bir şey olacak . Dahada kötü oluyo herşey , ara verditmek zorunda bırakılan taraf acı çekiyo , hep bi kıvılcım bekliyor . Ama olduğu gibi söylense en azından hayatında bir kesinlik olacağından çekilen acı dahada azalır ve karşı taraf hayatına ona göre şekil verir , iki arada bir derede kalmaz
iris dedi ki…
kesinlikle öyle eserce... neden açıkça söylemediklerine gelince, inan ki bilmiyorum... yedekte tutmak istemelerinden olabilir belki...
absalom dedi ki…
yedeklik olarak düşünmüyorum istisnalar hariç...
bi zamanlar sevdiğin değer verdiğin birine;
ben seni istemiyorum artık demek zor zanaattir.

kolaya kaçıyolar...
iris dedi ki…
absalomcuum inan bilmiyorum, şimdiye kadar bunu bir kere yaşadım, onda da ayrıldım zaten :) kolaya kaçtıkları kesinlikle doğru ama... ben zoru tercih ediyorum :)
absalom dedi ki…
ara vermeyi mi yaşadın
karşına alıp ben seni istemiyorum demeyi mi?

anlamadım carmen.
iris dedi ki…
bir kere "ara verelim"i duydum, "ben aralara inanmam, maçta değiliz ki mola alalım." dedim ve ayrıldım...
absalom dedi ki…
hahahaaaaa
alkış o zaman da sana...
budur.

dorusu geçmişte ben de yaptım.
hani çok iyi insanlardı...
kırılgan.
ama ilişki de yürümüyo olmuyo gitmiyo.
mümkün değil.

daha az kırmak adına böle şeyler yaptım ebet...
ha daha az kırıcam derken daha çok mu kırdım onu bilmiyorum tabi.

ay hislendim bak...
işallah daha çok kırmamışımdır.
iris dedi ki…
umarım daha çok kırmamışsındır... tabii kişiden kişiye değişecek şeyler bunlar... ben daha çok kırılırdım ve daha çok kızardım. çünkü umut var ya, çok fena bir bela... "ben bu ilişkiyi yürütemiyorum" ya da herhangi bir kesin cümle kurması elbette canımı yakar ama umutlandırmaz hiç değilse :))
absalom dedi ki…
ama senin gibi birine çatmıştım fi tarihindehahaaaaa

-ara verelim biras yoruldum ben
-ne arası lan ne arası
-eee ıııı
-konuşsanaaaaaaa
-ilişkimiz diyorum ara versek biraz ama birazcık bi nefes alsak
-topla lan eşyalarını defol defoollll
-iyi de bura benim evim
-sokakta mı kalıcam annemin yanına gidiyorum gidene kadar defol bu evden
-piki


hahaaaaaa
severim böle kadınları bu yüzden sevmişim onu da temek ki :)))

yoksa delinin tekiydi...
ama güsel bi deli.
iris dedi ki…
ahahaha :D süper, seni kendi evinden kovdu hee :D valla sevdim bu ablayı :))
tamam ben deliyim de, o kadar deli değilim :D
absalomcuum çok yaşa emi :))
eserce dedi ki…
Yıllar önce banada bi kere ara verelim dediler 3-4 gün dayanabildim , sonra kavga ettik haydi mutluluklar dedim ayrıldık .Ara diye bir şey olmaz . İlişkide herşey beraber olmalı , aşk tek taraflı olmaz . O 3-4 gün çektiğim acıyı , ızdırabı ben bilirim ki dahada uzatsaydım neler olurdu bilemiyorum. Sevmiyomuydum peki , hayır deli gibi seviyodum ama karakter meselesi , olaylara kısa dönem bakmadığım için devam etseydik bile o yaşadığımız durum her şeyi değiştireceklti . Ama tarih tekerrürden ibaret , şu anda yaşadığım dejavu bunu gösteriyo :S
absalom dedi ki…
hep beraber efenim hep beraber :))

zaten normal mülayim bi kadın napsın beni...
sıkıcı be ya carmen sıkılırım ben de iki günde...
iris dedi ki…
:))
efenim benim normal arkadaşım da yok :)) böylesi hayat daha keyifli, daha eğlenceli ;))
iris dedi ki…
eserce, ne desem bilemedim şimdi... bizler yaşadıkça o dejavular hep olacak -her konuda- ama keşke elimizden bir şey gelebilseydi...

aynen ben de, deli gibi seviyordum ama istenmiyordum ve arayı kabullenmek o anda kendime yapabileceğim kötülüklerin en büyüğüydü.
eserce dedi ki…
Elimizden bi şey gelmiyo malesef , sadece bekliyoruz işte :)
iris dedi ki…
iyi şanslar dileyeyim o zaman :)
iris dedi ki…
o zaman ihtiyacın olan her ne ise seni bulsun, dilediklerin gerçek olsun :))

bu oldu mu :))
eserce dedi ki…
valla şanstan daha fazlasına ihtiyacım var :)
eserce dedi ki…
tamam oldu , teşekkür ederim :)
absalom dedi ki…
aa normal ben varım ya carmen aşkolsun hahahaaaaa.

iki mülayim bi araya gelince olmuyo temek istedimdi.

o yüzden deli dolu kadınları seviyorum :))
iris dedi ki…
hmmm sen normal misin, mülayim misin vronskyciim :) ahaha hiç güleceğim yoktu :)

temem, seni tanımıyor olabilirim ama yazdıklarını okuyorum ki :))
absalom dedi ki…
yazdıklarıma bakma sen carmen :)

ben efendi mülayim bi oğlanımdır...
yazdıklarım olmak istediklerim aslında hayal dünyam...

temem temem çok abarttım hahahaaaa.
ama mülayim olmak için çalışıyorum azimle efenim.

arzederim.

:)
iris dedi ki…
abartmış olabilir misin diyecektim ki kabul etmişsin zaten :))
deli dolu olmak güzeldir, neden mülayim olmaya çalışıyorsun ki anlamadım ben :)
absalom dedi ki…
ne biliyim bu aralar mülayim olası var carmen...
özeniyorum ya böle efendi çocuklar gördükce...
şimdi büyüyünce ne oluceksın deseler;
mülayim olucam amca derim galiba :)))
iris dedi ki…
:)) bu konuda bilgim olsa yardımcı olardım ki, ama hiç çalışmadığım bir yer bu mülayimlik konusunu :)) kolay gelsin ki :))
mythemis dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
iris dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
absalom dedi ki…
hahahaaa
yalnız nası benimsedim blogunu carmen uyarınız beni reca ederim :))
herşeye müdehale eder buldum kendimi...

mythemis çok kadınsı bi bakış aşısı olmadı mı bu :))

gerçi yen,i nesil ilişkilerde mümkündür...
ay bunu yapmış lakin böle düşünmemiş bi anne kuzusu olaraktan gücüme gitti valla :))

carmen bak duygusallaştım yine...
siz yaptınız biliorsunuz kuzum.

:)))
iris dedi ki…
:)) benimseyiniz ve müdahale edeiniz efenim, benim için bir sakıncası yok...

bu ara pek bi duygusallaşıyorsunuz vronskyciim, mülayimleşme belirtisi midir yoksa bunlar :))
absalom dedi ki…
hahahhaa
bilmemkine carmen :))
öylemiki?

siz gecenin bi yarısı gönderiniz şahane bi keman sesi...
ki çok şeye değişmem o sesi...
sonra duygusal oluyosun deyiniz...

temem temem :)
bak yine dayanamadım...
ah beni beni.
paylaşmana çok sevindim...
çok ta iyi geldi.
iris dedi ki…
:)) ben de bilmiyorum ki :))
müziği beğenmene ve iyi gelmesine çok sevindim cidden, benim en çok sevdiklerimdendir o...
Siminya dedi ki…
ben bunun ustası oldum ayda 7 kere ara ver başla ara ver başla yalama ettim ilişkiyi :) şimdi gene ara verdim ama bu sefer pilavdan dönenin kaşığı kırılacak, yeter lan can bu can toyboxmu?
iris dedi ki…
:)) bu da iyiymiş... ama ben çıldırmıştım herhalde :D

Bu blogdaki popüler yayınlar

çöp çocuk ve kibrit kızın aşkı

çeviri I kibrit kız pek hoştu çöp oğlan perişan halde! endamına kapıldı: "ateşlidir herhalde!" kibrit kızla arası aşk ateşiyle doldu. bizim sevdalı oğlan yandı bitti kül oldu. çeviri II çöp çocuk bayılıyordu kibrit kız'a hele çok ateşli duran sevimli hatlarına ama ne kadar sürebilirdi bir çöple kibritin aşkı? çöp çocuk'tan geriye sadece külleri kaldı. canım sıkıldığı zaman tekrar tekrar okuduğum kitaplardandır, istiridye çocuğun hüzünlü ölümü... bu ara şu yazılılardan kafamı kaldırıp da bir şey yapamıyorum... diğer kitaplarım da okunmayı bekliyorlar... hadi dedim bu defa da kafam çok doluyken okuyayım, biraz rahatlayayım :) istiridye çocuğun hüzünlü ölümü, tim burton'ın eseri tabii... gerek çizimleri, gerek şiirleri benim için çok keyifli... ilk basımı ve çevirisi om yayınevinden çıkmıştı... ama maalesef artık om yayınevi olmadığından, o baskıları bulmak çok zor... ikinci basımı ve çevirisi de altıkırkbeş yayınlarından... çeviriler elbette aynı değil, ama yine de

haftanın şarkısı, nazende sevgilim

kaç gündür sürekli bu şarkıyı dinliyorum... takılmış durumdayım... geçenlerde yakın bir arkadaşım, "mutlaka dinlemelisin" diyerek yolladı, o günden beri kopamadım... ben bu şarkıyı nasıl olmuş da bunca zamandır kaçırmışım? bir yandan enstrümantal versiyonu, bir yandan azeri versiyonu, bir yandan bu... türkiye türkçesi versiyonunun sözleri şöyle; değdi saçlarıma bahar gülleri nazende sevgilim yâdıma düştün sevenin bahtına bir güzel düşer sen de tek sevgilim aklıma düştün nazende sevgilim yâdıma düştün gözlerim yoldadır, kulağım seste ben seni unutamam en son nefeste ey ceylan bakışlım, ey boyu beste gurbette sevgilim aklıma düştün nazende sevgilim yâdıma düştün sensiz dağ yoluna çıktım bu seher öksüz kumru gibi güller lâleler "sen niye yalnızsın?" sordular eller gurbette sevgilim aklıma düştün nazende sevgilim yâdıma düştün nazende sevdiğim (azeri türkçesi) azeri versiyonunun (yani aslında orjinalinin) sözleri de sözleri de şöyle (yani umarım :) : değdi saçlarıma bah